Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, October 19, 2009

~training di TTC besok~

sekarang nie kekenyangan lagi dek makan tengahari tadi..
ermm..tadi ada makan2 jamuan raya untuk jamuan CSOC...
sok saya kene g training kat TTC..
saya akan g sorang2..sedihnyer..
selalu saya ader kawan..tumpang saper2..
tapi kali ni takder..
saya tak pernah g saner sorang2..takot jugak..
takperlah..try jerla..
saya perlu naik putra LRT dan turun di damai atau Keramat..
lepas tu naik teksi..
erMmmm..risau jer..takder kawan..
saya akan cuba berdikari...huhuhu..
bila cerita kat abah nak g training nie..
die pon risaukan saya..katenyer kalo abah masih bekerja di KL blehla abah anta..
tapi kan dah tak bekerja di KL tapi di Sepang..
so takdapatla.....hukhuk..
b saya pon risaukan saya..tapi semua tak bleh nak bantu..
b bekerja di Shah Alam..
macam maner nak anta saya..huhu...
saya cubalah pergi sendiri...balik pon sendiri...

No comments: