Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Sunday, October 11, 2009

~4 oktober 2oo9 : My engagement DaY 2~

jom layan pic kat bawah nie..
hope kengkawan terhibur.. terima kaseh..huahuahua........


time tunang pon ader potong kek ker??huhuhu..kek tu lebih senarnyer..mak jeling saper tuuu??hihihi..

aku dan dia..



berduan denganmu..huhu..


anak sapa la tu......




hantaran lelaki n perempuan..

pink purple(aku)

blus snow(huBBy)


wit family sebelah lelaki



mata pon dah tak larat nak bukak dek bulu mata tipu itu..huahua..



nenek my Hubby sedang sarungkan cincin..






time nie pihak lelaki ngah tunggu kat surau..






ini family saya tapi tak cukup tu..patot ader lagik dua org abg n adik lelaki saya..mak dah tak larat nak senyum..penat..cian mak..





senyum jer abah saya nie..kalo tak tu..wat muka garang die..tapi senarnyer abah tak camtu..





aku kah itu???ehe..

mira, sepupu, aku hubby n her mom..


discussion time


mak..senyum la ckit...


maksu, wan, umaira n Mia..


posing lagik with my lovely cousin Ain n Maksu


ehe..time tu mak andam suruh pegang nak taruk pin kat selendang tu..
sempat lagik pose..



last touch up..

Kak G- die adalah penggubah hantaran saya..



masak Time..!!!




my mom tengah tuang sos..tu menu ayam masak merah...


kawan2 umah sewa saya tengah menjamu selera..cian dorang sesat nak dekat 2jam..ehe..dorang datang malam before kenduri..


diharap semua terhibur..
banyak lagi pic..tapi cukup la tu kan..huhu..

4 comments:

.h.a.s.z. said...

wahHhh...mriahh..cm kawen dh..siap ade potg kek..huk2..tniah2..welkam to da club =p~

MiA said...

dear h.a.s.z: huhu...memang meriah..tapi penatnyer..masyaallah tuhan jer yg tau..
alhamdulilah semua dah selesai..
yah2..welcome to da club...!

Atiqah Adnan said...

alahai dah selesai..
sweetnye mia n cik hubby...
semOga bahagia selalu tau..~
nanti wedding jangan lUpe invite akk n rafiqy yerp.. ^__^

MiA said...

dear Kak tiqah: TQ....pasti sampai kad jemputan ku itu...:)