Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, October 26, 2009

~berjalan sakan~

ahad semalam kuar ngan B...huhu..
saya dan B dah ok..berbaik2..
nak gaduh2 watper..die jugak nanti saya nak hadap hari2..ehe..
sori yer cayang..memang salah saya..
tapi awak tu yang garang sangat..tak tentu pasal..
kan dah kene sound ngan saya yang suke bebel nie..
kiteorang kuar kul 1230tgh..balik kul 9pm..
sehari suntuk duk jalan2 kat Mid valey..
bukan jalan2 jer..tapi bershoping..huhu..
dah lama tak membeli belah..
tak bli banyak pon..
saya bli seluar jeans, tshirt sehelai dan dot..dot..(barangan peribadi) ngee..
pastu makan tengahari kat foodcourt n makan kek kat secret..
kenyang sangat..ngah makan ader sorang minah sopan santun call..
nak mintak tolong..dia adalah kawan saya..
minta tolong bawa balik brg shopping nye..
dia datang naik public transport..so tak larat nak angkat sorang2..
so saya tumpangkan barang2 kawan ni kat kereta my hubBy..
saya sengih kat dia..bleh tahan shoping...huhuhu....
satu troli dia bawak kat saya..hehehe...
cik sopan santun jangan mare yer....
pastu kami berdua tengok wayang cerita PAPADOM..
sangatla best..rugi kalau kengkawan tak tengok...
jalan cerita memang saya suka...
kalau nak tau ceritanyer camner..g tengok yer..
hehehe..
ok lah nak sambong kerja..daaaaaaaa

4 comments:

Atiqah Adnan said...

lame akak tak shopping..
jeles niehh!!
takpe..takpe... simpan duLu.. hee~

MiA said...

dear Kak tiqah : hehe..ala2..takmo jeles2..nanti bli jugak yer..mia pon shoping se jer semua..seluar se, baju se..dot2 pon se..:)

..::jane doe::.. said...

cik sopan santun?
ehe...da lame xdgr name tu..
mntk maaf ye tepakse susahkan kamu pulak =)

MiA said...

dear Miss Jane:dun wori yer..selagi i mampu i tolong..i tak rase susah pon..saper jer i ader selain orang lain..i takder kakak..u jadi kakak i yer..hehehe..kakak zee..adik sara ske kawan ngan kakak zee..tapi takle jadi madu-sumpah bunian.....huahuahua....sori melalut..