Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, October 14, 2009

~hantaran n tarikh~

erMmm..ngantuknyer.....
keje banyak jer akhir2 nie...
skang nie aku ngan Hubbt sibuk mencarik umah...
nak bli la konon..huhuhu..
tapi entahla..cukup ker gaji kiteorang nak bli..
darik menyewa bulan2 nanti..
baik bayar bulan2 dapat umah sejibik..
------------------------------------------------------------------------------------------------------
pastu kan tengah pikir pasal hantaran..
nikah nanti kene bawak hantaran lagi ker..
erMmm..kalo takder tak meriah kan...
tengokla camner..
---------------------------------------------------------------------
tarikh kahwin pon tak pilih lagi..
kawan2 yang nak kawin next year pon dah pilih tarikh..
aku jer wat selamba badak(badak ker??) tak survey tarikh lagik.......
maner taknyer ramai kengkawan nak kahwin next year..
bulan 3, bulan 5..aku ingat nak wat time 01/01/10..
tarikh tu cantek..
tapi rase cam tak sempat jer prepare untuk wedding nie..
penat kenduri bertunang pon terase lagik...hukhuk..
so camner..ntahla..
tunggu hati nie ding dong..
bgtau biler aku kene menikah..huhuhu..
yang hubby nie asik tanyer biler..
die pon cam tak sabar nak terkam aku..huahua..
aku pon banyak hal nak settle pasal diri aku nie..
appt ngan DR. blum lg..
hal tu lg pnting..
berkaitan ngan hidup dan mati...amatla tak ske jumpe Dr. nie..
takper2..slow2...
nak gelabah wat aper..
rileks jer
(o:.........................:0)

No comments: