Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, October 9, 2009

~kene Marah oleh orang SENGAL~

salam semua...................
aku der pengalaman terbaru keje kat TM nie...........
semenjak aku keje dah nak 2 tahun nie..........
aku tak pernah ditengking oleh maner2 bos atau pon pekerja...
hari nie............
aku telah ditengking oleh seorang manager bernama dot..dot........
die ni adalah manager untuk PROACTIVE ALARM MONITORING...
die bukan BOS saya..
saya bekerja di bahagian ENTERPRISE 2..
bos saya adalah EN.WAN MARZUKI..
sebelom nie Haji Kamarudin..
yang dulu dikenali RNOC
sesiapa pon dalam CSOC nie tak pernak meninggikan suara terhadap pekerjanyer..
dorang semua tak pernah marah atau tengking saya...
erghhhhhhh...
kalau nak tau orang yang memarahi saya nie memang bermasalah..
die selalu terpekik sane sini disebabkan anak2 buah die yang bermasalah..
orang ini selalu mengeluarkan kata2 kesat terhadap pekerjanye..
dan hari ni, saya yang takde kene mengena dimarahi dan ditengking..
die berani menuding jari ke arah saya...????
"ooHHhh..melawan yer..siap kau..!nanti kau...!"-adakah orang ini layak untuk mentadbir sesebuah organisasi..???

2 comments:

❀aRaBeLLa❀ said...

kat tempat aku pon de sorang camnieh..seb bek dia bukan bos aku..tapi kalo dia sound mmg ikot suke mak pak dia..dgn AGM pon kekadang slamber jer..

MiA said...

Dear aRaBeLLa : erMm..sabo jerlah..kalo wat undian gerenti org tu terkuar darik CSOC nie,,saper pon tak hingin bos camtu..