Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, June 12, 2009

PagIk yanG teNang..

..paGik semUa..
ari nie dah jUmaat..
minGgu nie BajeT tak BaliK umah familY..
teTiBe dapaT caLL pagi tadIk..
"assalamualaikum..watper tu..?"mak bertanya pada anaknya.
"tengah ciap2 nie..nak g keJe.."aku menjawab.
"ari nie abah ambik ko..abah suruh balik.."-erMm..pelik..aku berkata2 dalam hati. aku takder pon bgtau nak balik minggu nie, tak suruh ambik pun.
"nape.."?aku tanye mak aku.
adik2 aku..nak guna laptop aku rupenye..
aku ingat ader special day ker..
tetibe suruh balik..
selalu aku yang offer diri nak balik..
terpaksa la BApak kesayanGan aku tu ambik anak die kat PANtai DaLam nie..
darI sepaNg sane kesini..
jauh Gak..
kaLi nie baPak offer diri sendirIk ambik aKu...kuikui..
erMmm..tak jadik Program aku..
sebenarnya nak plan masak2 sabtu ahad nie..
naK wat bihun gorEnG ari sabtU..
n Masak TOMYAM ari ahad..
ingat nak G mid valeY dah petanG nie..
bli Barang2 tu..
naMpaknye proGram dipindAhkan ke minggu hadapan la..
so Miss Jane..jangan Sedey2 yer..
kalO borIng..g ajak Mamat maner2 kuar..
hehehe..
erMm..sekiaN sajer cerita tuk ari nie..
Wassalam..

No comments: