Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, June 2, 2009

~baLik KaMponG~

ari ni aku soranG2 kat opiS..
Mek Zai cutI lagik..
ader kendurI kat kaPong(versi kelate) die...
erMm..jumAat lePas aku baLIk umaH wan Aku..
aku sampaI maLam..
mase tu sume lapaR..
kiteorang g carik kedai makan before terjah umah wan..
jumpe Kedai makan kat KelemaK(nama tempat)
erMm..macam2 order...
cam biase la, nasik goreng daging merah, tomyam, sate pun ader...
sedaPpppp...
pas melahAp kekenYangan..
terus baLik umah waN..
penuH oranG kat Umah Tuu..
seLalu wan aKu bertigA jerk ngan Anak die..
yang soranG tu memanG dok Kampung..
jaGe waN aku..
mase Aku balIk semUa ader..
kecuaLi maK lang n her family..
agaK suram Gak La..
coz cousin aku AIN takder..
tak dapat nak baGitaU berita 'gembira' kat die..
ehe..
taPi aku dah bgTau wan aku, makSu n makcik..
tentaNg aku yang dah Tak sabaR nak KawiN nie..
hehehe...
erMmm..maLuuu..tapi Mahuuuu...
bincaNg2 pasal hantaRan...
erMmm..agak2 bape K..??
rahsia........
erMmm..tapi Yang tak bestnYa mooD bapak Aku tak bape ok..
aku tak dapat nak bincang Ngan die pasal nie lagik...
aku tak Tau die maRah pasal ape..
semAlam pon die anta Aku balik dalam keaadaan masih Moody..
sedeY....nape Abah camtu................
ermmMmm..maybe seBab kereta Die bercalar..
mase balik Ke sepaNG..
kiteorang Lalu PD...
ikut jalan Dalam..saje nak jamu maTa..
tu pun bapak aku tak bagi tau..
die yang drive, kiteorang ikut jer laaa..
mase tu la kereta kiteorang berlanGgar dengan VAn..
bapak aku tak namPak mAsa reverse kereta tu..
ciaN aBah...
taPi aku memang tak ske peraNgai abaH yang MoodY sokmo..
hurghhh.....
taKperLaaa..
ader mase Nanti bincang..
untuK abaH yang tercayaNg..
janGan la wat peranGai camtuu...
tak elok..lagi2 dah tua2 nie...
sO percutian kat kampong pun tak bape best...

No comments: