Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, June 26, 2009

~lasT day with My teAm~

ini adalah hari lasT daY keje dengaN teaM Managed,
pasnie dah masuk EnterpriSe 2,
ada yang masuk group lain..
erMm..aku mesti akan rindukan teaM aku yang rajin2 sahaja okie...
Supervisor cam Encik HasMadi, Exec aku kevin yang Sporting giler...
kawan paling besT waN nor Zaimah n Faizal..
yanG agak horror ialah...tak yah sebut ar..tak sesweI.......pagi ni kan tetibe tersama lak pakai baju color oren..
actuallY tu baju badan kebajikan sukan
RNOC(RETAIL NETWORK OPERATION CENTER)
semua dapat free sorang satu...
aku dan mek memang dah pakat pakai..
tetibe FAizal pon pakai jugak...
so tadi aku snap beberapa PIC sajer2..
untuk tontanan Umum..
ngeeee....







i will miSs u All....!!!!

2 comments:

..::jane doe::.. said...

oh,kenape diriku kelihatan tems...apekah ini hanya ilusi semata??oh tidakk..

MiA said...

Dear Miss Jane:
ehe..
okiey jer la..
tak TEMS pon..
:)