Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, June 23, 2009

berbuka puasa with syaraH n Miss Jane

semalam puasa(puasa ganti)ehe...
hari ni pon masih pose lagik....
berkobar2 nie..nak bagi abes cepaT..
erMmm..biaselaaa..
pompuan mesti pose tak penuh bila start bulaN ramadhan..
so dimulakan cerita..
hari isnin memaNg banyak keje...
so aKu laluinya dengaN penuh kesaBaran..
kadang2 ade jugak yang cobA nak bagik aku hangin..
rase nak wat camnie kat ORANG SENGAL tu...
ermm..sabaR2..
dah tengahari tu rase perot dah nyanyi laGu GHAzal...
hihihi..
tahan2..duGAAn.......
bila dah petanG rase tak sabar NAk balik..
kiteorang dah PLAn nak bli SUP kat area umah tu..
pastu gorenG sayur n wat telor Dadar(kesukaan ramai)..
tup2..misS jane kene g traIning ape ntah petang2 sore(5.30pm)..
so aku pon tunggu la sampai 6.30 petang..
baru dapat balik(balik naek bas)
balik2 dah kul 7.10pm..miss jane bagi idea makan kat kedai jelaa..
aku pun agree jerk...
7.27 petang masukLa waktu magriB..
before tu kiterorang ajak Sya tuk makan sama..
sambil tunggu sya aku n miss Jane makan dulu..
tengah2 makan sya sesat plak(cam naik kete jer)
ade berlaku missunderstanding between sYa n MIss Jane..
sampai sya leh sesat..hihihi..
last2 aku yang guide sya barulah jumpe kedai...(waktu nie miss jane tengaH emO sebab call sya tak dapat2 sambil tu die makan)
so start aktiviti makan2 bersama..
aku n miSS jane makan menu yang lebih kurang Sama
nasik putih+sup daging+telor dadar+jus tembikai(aku punya)
Miss JAne plak sup campor+carrot susu+kailan goreng ikan masIn(kongsi)..
buat kali ke berapa ntah nie aku lupe lagik snap PIC...
pas makan bayar dulu sebelum Chow(bleh plak mek lupe nak bayar, bajet pas makan , bangun terus bla camtu jerk)
nasib aku inGat, kalo tak kene kejar jerk ngan minah2 kelate kat kedai tu..
sambil jalan balik curi2 bau durian(banyak giler orang jual durian area pantai dalam tu, musim kot).....
sedapnyerrrr..

2 comments:

..::jane doe::.. said...

pedas wooo sup tu,nanges² gue mkn,sob²..sampai ade org tu tercirit² arini..haha

MiA said...

miss jane : woit, jgn ar citer kt org..malu ar...kuikui..