Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Sunday, November 8, 2009

~usaha+redha+tawakal~

...salam semua...

ermmm..berita tentang permanent + masok shift(maybe) dah dimaklumkan kat mak abah n tunang saya..
semua memberi sokongan dan dorongan supaya saya bersabar...
mereka harapkan hanya yang terbaik untuk saya..
saya disuruh bersabar dan terima ini sebagai satu cabaran dalam hidup..
mereka hanya mampu memberi nasihat..saya diminta untuk cuba dahulu bekerja dan sekiranya saya dimasukkan juga ke SHIFT..saya dinasihati supaya cuba dengan keadaan baru tu..
kalau mampu teroskan lah kerja , jikalau tak fikirlah yang terbaik untuk diri..iaitu berhenti dan cari kerja yang lebih sesuai dan selesa dengan diri saya..erMmm..banyak masalah kalau saya dimasukkan SHIFT nie..saya dah start nak buat preparation untuk majlis perkahwinan yang bakal diadakan bulan APRIL tahun hadapan..ape2 pon tak wat lagi. hanya sabtu dan ahad saya ada masa untuk survey dan beli barang2 bersama tunang saya. kalau saya nie berkenderaan takperla juga, bolehla saya mengurus sendiri. tapi saya perlukan dia untuk beli barang2. bulan 12 nie pon sepatotnya keluarga sebelah lelaki akan datang ke rumah untuk bincangkan sebetulnya tarikh perkahwinan saya, kalau saya masok shift kenela tunggu sabtu ahad (kalau off day)baru boleh balik rumah parents, insyaallah minggu depan saya dan tunangan akan pergi kursus kahwin, ermm...macam manerla nanti..ni semua akan ganggu perancangan saya, tu belum tengok masalah lepas kahwin nanti, masa untuk keluarga memang terencat..huhu..ermm..saya harap sangat nama saya tak jadi dicalonkan...amin..

~aku hanya mampu merancang, tapi hanya ALLAH yang berhak menentukan~

No comments: