Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, November 12, 2009

~tak Faham~

nape orang kat sekeliling saya tak faham saya..
memang saya sangatla tertekan dengan kerja banyak nie..
saya rasa macam dah tak mampu nak wat..
report yang susah sangat nak handle..maybe kalau kamu duduk kat tempat saya..
baru faham situasi ni kot..
cakap memangla senang.....dah namanye kerja kan..
saya tak harap kamu semua menolong saya..
tapi cubalah faham situasi saya....
saya amatla tak seronok bekerja dengan suasana macam nie..
saya pernah cakap, saya akan cuba dan cuba..
saya dah cuba...tapi kata2 orang kat sekeliling saya macam tak berperasaan langsung..
kadang2 saya menangis..bila dah tak tahan sangat...
saya tahu..itu kerja saya..memang saya kene buat..tapi.............
entahla...saya takde kakak....ada abang pon mcm takder jer..
kat saperla saya nak luahkan semua nie...tiap kali saya suarakan kat tunang saya..
dia banyak bg nasihat..tapi kadang2 bertengkar sebab tak fahamlah..
saya penat..........:(

4 comments:

..::jane doe::.. said...

saye pon antara org2 yg tapaham tu jgk ke....huhuh....sowy kalo nasihat sy byk xmembantu ;)

MiA said...

dear Jane : huhu..mu rase mu terlibat tak???huhuhu...

..::jane doe::.. said...

ntahla,sy ckp ikot ape yg lahir dari ati sy je.kdg² sy potpetpotpet juga kat kamu.tp xfikir pulak sy kalo kamu xsuke dgn ape yg sy potpetkan.sy minta maaf kalau pd kamu sy ni xcukup memahami kamu =) ye saye mmg seorang manusia yg byk kekurangannye,,

MiA said...

dear Jane:ermm..setiap org lain2 pendapatnya, maybe ada yg boleh diterima dan ade yg tidak..tak semua nasihat awk tu saya kondem..hehe..dun wori la mek..i'm ok...tu semua dah tertulis..cuma saya yg tak dapat terima kot..abe suruh banyak muhasabah diri..bersyukur sangat ada kawan2 yang beri tunjuk ajar..:)