Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, November 20, 2009

~kau dalam kenangan~

pagi ni seperti biase aku dtg keje...
buka email...
delete ape yg patot...
tiba2....1 email muncul...
tajuk : MAKLUMAN ANGGOTA CSOC MENINGGAL DUNIA
dengan perlahan saya buka email tu..


Dengan rasa sedihnya dimaklumkan bahawa anggota CSOC /TEMS iaitu En Hasmadi Sulong telah kembali ke Rahmatullah pada pagi jam 4pagi tadi .

Dimaklumkan oleh En Muhamad Faez (Manager TEMS.)

Pemergian arwah merupakan satu kehilangan besar kepada TM dan sukar dicari ganti. Marilah bersama-sama kita menghadiahkan pahala Bacaan Al-Fatihah dan mendoakan agar rohnya akan bersemadi aman dan ditempatkan oleh Allah SWT bersama roh orang orang yang beriman, para syuhada dan solihin. Insya Allah, AL-FATIHAH.



saat tu saya tak dapat menahan diri saya..air mata terus mengalir tanpa henti..
saya menangis teresak2..saya tak percaya...
baru semalam saya bercakap dengan arwah...
bertanya kabar...arwah merupakan rakan sekerja saya sebelum CSOC(RNOC) muncul..
saya amat senang bila bekerja dengan arwah..
arwah sangat baik orangnye, mudah senyum, tidak pernah katakan TIDAK bila diminta bantuan..

bila tangisan redha saya call mak sedara saya (kawan rapat arwah) untuk mengesahkan berita tersebut.
memang sah..arwah dah takder..
sedih dan teramat sedih...
arwah meningglkan seorang isteri, dengan 3 org anak yang masih kecil..
anak yang bongsu baru nak masuk 1tahun pada 26/12 tahun nie..
berpenyakit hati dan jantung..
tak dapat saya bayangkan penderitaan yang mereka alami..
Ya ALLAH maha hebatnya dugaan yang KAU beri pada mereka..
moga KAU LINDUNGILAH MEREKA SEMUA DARI KESUSAHAN..AMIN

tepat 09.30am saya dan kawan2 bergerak ke SHAH ALam untuk menziarahi keluarga arwah..
sampaila petang baru saya masuk ofis semula..

No comments: