Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Thursday, November 26, 2009

~balik sepang lagi+shoping barang kahwin~

..salam..
minggu lepas saya balik sepang dah..
minggu nie balik lagik..
ermm..sabtu lepas saya mak dan abah g nilai 3..
kami hanya bertiga sebab adik yg bongsu g camping di rawang..
so g dalam tengahri camtu..lunch kat saner..
pastu jalan2..
mak dan saya masok 4 buah kedai untuk survey paper bag, bunga telur dan bunga pahar..
ermmm..so saya dh jumpe yg murah dan cantik..
minggu nie nak datang ngan tunang plak..
bli teros..takut taun depan dah lain harga..ehe..
saya senarnyer dh start rungsing fikir benda2 ni..
dah baper malam selalu tido lambat..fenin2...
ermm..catering pon dah call semalam..paling lewat booking pon sebulan sebelum majlis..
tapi better 3 bulan sebelum....
macam2 lagilah..nanti citer lagi...
saya nak g sarapan ngan Miss Jane..
daaaa...

No comments: