Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, July 13, 2009

~riAng Ria di SunwaY laGooN~

sabtu lepas on 11/07/2009..
g Sunway Lagoon...
celebrate Hari Keluarga dengan jabatan my hubby...
Perbadanan Pengurusan Sisa Pepejal dan Pembersihan Awam(PPSPPA)
kalo naK tau Hubby aku nie keje sebagai penguatkuasa..
seronok memang seronok..
tapi penat...
saket kaki coz banyak berjalan..
sampai ari ni kaki aku sakit tau...
tapi takper..
yang penting eNjoy..
kawan2 Hubby semua sPorting.....
pendaftaran start kul 9,
tp tunggu tuan pengaraH sesat...
kul 11lebih baru masuk lagooN..
byk nak citer nie..
kalo nak tulis semua tak larat..
layan Pic jer la..
sehari suntuk duk kat sane..
tp dalam park mmg takder snap pic coz tk bwk camera...
just tumpang2 camera kwn2 HubbY..
ingat nak mandi dulu senarnye..
tapi g jalan2 kat non Wet park,
nak wat camner..
dalam kenanGan jerla..
pic takderk..hukhuk..
kebanyakan pic snap pas baliK..
dah kul 6 baru salin baju..
pic tak banyak coz takder perancangan..
ermm..layan pic2 nie jer yer..

tag tu menunjukkan aku leh masuk semua PArk : world Of adventure, wild2 wesT, waterS of africa, wildlifE Interactive Zoo, surf beach, Extreme Park.

ni pic mase tggu PEngarah PPSPPA dorang..lepak2..

wit caPtaIn Quack..!

pic yang lain semua snap mase nak balik...yg dalam theme park memang ckit sangat..sedey gak takder pic2 tu..tapi takper..ader peluang leh g lagik..tapi cam taknak g jer..

games dalam tu semua untuk orang yang tabah hati jerk..

huahuahua..

aku naik sekali jerk, tobat la...semua games die buatkan jantungkan stop sekejap tau..

yang paling harunye, turun2 roller coaster nanGes..

takot sangat...walaupon bg orang lain ia biaser..

bagi aku tidaK same sekali..

memang jerit Mak...........!!!!!!!mase naik roller coaster tu..

ader pic tu(tau tak harga die RM20 untuk saiz 5r..mahal giler)

ermm..games yg lain2 pon same gak, so aku maenla yang biaser2 jer..

ader 1 lagik citer, aku tak bawak sliper, so terpaksala bli satu dengan harga RM25.90sen..

ehe..ni sliper tu..special aper, ader tulis sunway laGoon..huahuahua..

kesan hitam tu aderla kesan tapak kaki , coz aku berkaki ayam pada mulanya, bila pakai jadikla hitam camtu..ehe..

truLy, aku memang enjoy sesangat..

kat bawah nie pic2 mase ondaway keluar dari theme park..

me n Hubby

mase nie kat surf deck

map

hotels

lastly nie souvenier(betul ker aku spell tu) dari sunway

tp before balik umah, kawan Hubby ajak g makan,

makan kat keLana Jaya kedai SSmurNi kot..

ermm..memAng ramai sangaT orang makan kat Ctu..

katenyer speCial..

aku pon orderla nasik goreng seafood with honew Dew speciaL



my hubbY lak nasik goreng chicken ChoP n tembiKai special..

air die MemanG speciaL kan coz dalam botol..

air tu ader macam2 dalam die..

macam ais blended pastu ade nata de coco, buah2, verey delices..

actually banyk lagik pic..

yang tu secretO..

ehe..dapat gak ciapkan entry nie..

susah skang nie nak menulis coz takder privasi kat tmpat baru nie..

No comments: