Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Sunday, July 19, 2009

~hujUng minGgu yang Biaser jeR~

hari nie ahad dah 19/07/2009...
patutnyer ikut cayang g kenduri kawin kat kuala pilAh..
tapi aku takmo ikot..
coz jalan ikot bukit PutuS..
jalan tu seraM ckit...
so tak ikut laaa....
tak tau nak wtper daH.....
lepak2 jerla kat umaH...
ari jumaaT ari tu caYang bagi laptop..
so aku guna la dua2 hari nie ngan mengadap lapTop..
tapi bosaN gak asik duk surf tenet....
bila BosaN tengokla tv lak...
juMaat tu bli la durIan...
D15.....tapi tak baper besT...
nak durIan kamPong gaK.....

aktiviti menulis tergendala disebabkan ciK ayU (kawan laMe sekolaH dulu caLL)
sembang2...
sampai kul12 tgahari...
dah laPar plaK...
sambung citer tadi dulu k..

pasal duriaN..
aku senarnyer kempunan nak makan duriaN..
last month kan aku sakit terUk..
so tak dapatla meniKmati buah-buahan tempataN..
kan tenGah musiM...
terpaksalaH menahan diri..
so bila Dah baeK nie dapaT maKan duriaN pon baru sekaLi..
tu pon 2 ulas jer (durian D15)
kenyang gak coz ulas die besar2...
..................................................................................................................................
sabTu plak duk umaH jer....
lepak2......
tengok Tv....
aku masak lunch tu..
sambal teloR n suP kentaNg...
aku makan sorang2 coz kawan aku dh bli makanan..
kawan aku tu shift malam jumaaT tu..
pagik sabtu baru balIK..
so die tdo dan bangun agak lewat..
die makan lauk lain aku makan lauk akU..
ngEeeee..
pastu petang Tu...
g pasar Malam..
sajer nak G jalaN2...
we gather2 (me n Miss Jane)
aku bli chicken wing+sata+pulut udang+tudung awning(tak jangka nak bli pon, tapi alang2 bawak duit bli jer la,ermm..mesti cayaNg marah kaLo tau nie....ngeeeE....)
ngah jalan2 tgok jam dah 7.30pm..
cepat2 balik coz Mek kejew malam Nie...
pas balik..tak sempaT meK nak makan..
so kenela Bawak beKal...
aku panaskaN lauk tghari tadi..
bekaLkan untuk Miss Jane..
erMmm..lapar tau malaM2 bila kite tak tdo nie..
banyK makanan kat mek coz pulut udang n sata aku bg kat die...
so tak kelaparan Miss jane malam nanti...
..................................................................................................................
pagik ahad....
bangun2 g mand pastu makan roti n coFFee reD guaRa...
skang nIe ngaH lapaR...
tggu MissJane BangUn tido...
nak MaKan samerrr.....
tadi die ader blikan nasi dagang..
7.30 pagik anta message tanye nak bli nasik ke tak..
naseb aku terjager..
ngEee..
dah nak 12.3o nieh..
nak kejut meK la..
lapar dah niE.....
daAaaaaaa......




No comments: