Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, July 6, 2009

aku saKit

pada 29/06/2009
memang aku apply cuti..ambik replacement untuk aGong..
so juMaat tu bapak aku dah dah amek..
coz Ahad ade kenduri Qiqah untuk anak buah aku..
nak dijadikaN cerita aku demaM sabtu tu..
dahLa demam Jatuh Plak..
aku tergelincir mase sibuk2 untuk waT persiapaN kenduri qiQah tu..
jatuh terduduK..sakit nye TuHan jer yang tau...
pastu Sakit senGal semaCam pinGGang aku nie..
aku gagahkan jugak wat keje..
pada hari langsungnye kenduri..
aku masih ok pada sebelah pagi..
masuk tengahari..
aku dah takle berdiri lama...
dengan demam lagik...
so aku duduk jela dalam bilik...
tp sempat lagik aku cukur rambut baby Umaira...
seronok.....
cam biase PIC tak diambik.
petang tU keluarga aku bertolak balik ke SepanG
isNin yang malAng...
kan aku demam, so malam tu nak g klinik..
sebab rase badan tak sihat lagi..
dapat MC sehari jerk..
malam tu makanla Ubat doktor bagi tu..
kul 11pm tido...
tup2 kul 3.30am aku terjaga..
rase dada cam sesak...

susah nak bernafas n then aku rasa muka, mata aku membengkak......
uwAAaaaaa..aku gelabah..tgok cermin...
kalo korang tengok PIC aku mesti gelak besar punya.
ade tau..tp taknak la Upload...
huahuahua....
sambung citer balik..pastU....
aku kejut mak abah aku..
malam tu jugak g HOSPITAL PUTRAJAYA...
dahla seSat, tak pernah2 lagi dari sepang nak g hospital..
bapak aku main redah jer..
nasEb jumpe...
dah sampai g eMergency..
pas daftar semua aku dimaSukkan ke WAD sementara..
doktor bagi Ubat( kene cocok)


hukhuk..dah lama tak kene Jarum nieh...
dalam hati ( "saYa takot Jarom")...
ehe...
paS masok ubat aku disuruh tido..
mana aku nak tido..
tangan nie berdenyut2 lagik sebab jarum yg melekat tu...
tggula dalam 1jam camtu...
bengkak kat muka mata aku dah surut...
sesak nafas pon dah okiey....
aku dibenarkan puLang..
nak Tau nape aku jadi camtu..
sebaB doktor kat klinik yang aku G malam tadi..
bagi salah ubat(penincilin kot)
ubat tu KUAt...
so Pasni kene berhati2
ubat antibiotik jenis tu aku takle makan...
kalo kali kedua aku makan akan effect lagi teruk....
erMmm...cuti aku diisi dengan Sempurna...
memang cuti betuL la...
selalu cutI2 maLaysia
aku Cuti2 sakIt......
kuikuikui............



No comments: