Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, March 1, 2010

~cutI yanG panJang~

rabu lepas pas opis hour balik umah..tunggu abah amek kat rumah..pas abah sampai sempat beli bantal kekabu 5 bijik kat pasaR malam..mak saja beli untuk sedara2 yang datang awal time kenduri nanti mesti tdo umah kan..so bersiap sedia la untuk sambut kedatangan dorang..

khamis saya ambil replacement leave..ari khamis tu saya tido jer kejenya..takder wat apa2 pon..
jumaat family maklang n maksu datang saje2 nak meriahkan rumah..mak asik kuar jer..sebuk dengan kenduri kahwin kawan-kawannya..dah petang semua boring..saya ajak maksu teman g beli bunga articial untuk gubahan hantaran saya..kitaorang g beramai naik kereta abah..PINJAM..huhu..kereta maksu MYVi tak muat..

masa kat kedai bunga semua tolong pilihkan bunga..yang sorang2 panggil suruh ambil bunga ni..bunga tu.....pening..last2 saya cakap..SARAH ada sorang jer ni..jangan panggil reramai..pastu semua gelak..excited semua nak menolong....seronok jenjalan ngan dorang semua..very sporting..
maksu plak DRIVE kereta manual kereta mengaum2..pastu patot bagi signal tapi g tekan viper..alamatnya bila kat roundabot kitaroang mesti pusing 2 kali....terlepas simpang...lewat petang baru kitaorang balik..

jumaat malam dan sabtu saya start wat gubahan hantaran..hantaran dibuat untuk kedua-dua pihak..rajinkan..mula2 buat memang kekok..last2 ok jer..dah pandai letak apa yang patot bagi cukup rase..eheee..cam masak lak..tinggal 1 jer lagi untuk lelaki dan 2 lagi untuk perempuan..hujung minggu ni nak balik lagi siapkan semua..

ahad pagi dah kemas2 nak balik ke KL..tunang saya yang jempot..dia bawak kad kahwin sekali..dah siap juga akhirnya.nak tau 28/2 adalah hari kelahiran bapa saya yang ke 48..muda kan..sebelom balik saya dan tunang g beli kek untuk abah..n cam biasa sebelom balik saya cium tangan dan pipi abah dan wish HEPI BESDAY untuk abah saya yang tersayang....

saya dan tunang plan nak g jalan TAR,mencari tudung nikah..saya beli tudung HAWA....simple saja..teringat plak kene g umah maklang nak menghantar kad kahwin untuk dikirim ke kampong...lepas lepak2 minum teh o panas dan mee rojak mamak dan borak ngAN maklang..baru balik..lepas tu g MID beli bantal tido dan bantal pelok..baru la balik ke rumah...letih sangat....

~tamat~

No comments: