Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, March 12, 2010

~tinGgal hanYa bebeRapa Minggu saHaja lagi untuk memegaNg titTle PUAN MAISARAH~

tak laMa dah kan..rase macam mimpi plak, saYa akan bergelar isteri orang..sungguh ku tak sangKa awal jugak ku kahwin...harap jodoH yang Allah berikan ini akan kekal hinGga nafasku yang terakhir...juga kekal bahaGia selaManya..

minGgu ni adik bakal si suami akan melangsungkan perkahwinannya di bukit krayong,Klang. so sabtu ni nak pergi ke sana untuk aktiviti merewang. sebelum tu saya nak ke rumah kakak untuk fitting baju nikah. nak hampir siap dah..rase nak pakai baju nikah jer sanding nanti..yela baju tu khas kakak saya jahitkan untuk pakai nikah nanti dan design dibuat seperti yang saya mahukan,tapi tak tengok lagi rupanya camna.nak buat meriah sangat baju tu pon tak ok jugak.sebab untuk nikah jer pon..tapi apa salahnya..RAja sehari kan..bukannya selalu..sekali seumur hidup..insyaallah..

apa lagi yer yang perlu disettlekan..??banyak sangat dah. baju sanding,make up, pelamin semua dah settle..rasernye tinggal kenduri jer nanti akan banyak kerja. teringat pasal bunga pahar kat pelamin. bunga telur yang saya beli hari tu mungkin awal sangat,minggu lepas bukak la kotak tu,tengok macam dah makan hari(nampak agak buruk+x berseri)..alahai....mak pon macam dah frust. katanya nak beli lain..lepas tu nak wat pahar sampai 4..pelamin saya nanti dalam rumah. manerla boleh..sempit nanti. tengokla macam mana nanti. bunga telur pulak color biru. pengantin color purple white...ngeee..godies bag pon color biru. VIP jer purple sebab beli kemudian.

kad jemputan saya dah bagi kat opis nie. kengkawan jauh2 jer belom pos lagi. masih ada yang belom selesai. minggu ni mak dan abah balik ke Perak untuk jempot sedara mara kat saner. Melaka dah selesai. di rumah lama sg.besi pon dah bagi..tinggal di Brickfields jer belum.

hantaran pon masih tak settle lagi. semlam ber'sms dengan kakak yang gubah hantaran saya masa tunang hari tu. minta pertolongan dia untuk touch up2 hantaran saya nanti. lega sudah satu perkara.

lagi satu kalau sempat saya nak letak 1 benda dalam godies bag nanti. khas untuk semua kengkawan yang sudi datang kenduri saya nanti. 'benda' tu dibuat sendiri oleh kami berdua. simple n nice boleh dibuat kenang-kenangan..

2 comments:

Ju said...

yer la tak lame jer lagi dpt tittle cik Puan tu yer...harap2 la bersabar..nak kawin nie mmg byk cabarannyer nak2 bile time dh makin dekat.Ingat tak pesanan makcik nie...jgn tgk cermin..nanti jadik Niang Rapik ...HAHAHAHAH tak arrr...nanti kata org masa sanding berseri2 nyer lain mcm la..
heheh...apa pun kak ju doakan semua selamat & berjalan lancar OK.

MiA said...

kak ju:tq kak ju......sayang kak ju.......hehehe..