Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, February 23, 2010

~jenJalan kat panTai~


cuti chines new year ari tu kan saya balik kampong Melaka, selepas kenduri pak sedara saya,saya dan adik bongsu mastura g pantai jenjalan..pantai tu seberang jalan je..rumah pak sedara saya ni berdepan dengan pantai..

masa kecik2 dulu2 selalu g rumah dia untuk bermalam..tiap2 hari berendam dengan air masin..lepas tu pakcik saya ni ada kedai kecik kat tepi pantai tu..ada jual2 jajan dan abc pastu ada air botol lam botol kaca tu..aiskrim soda,oren,sarsi dan macam2 lagi..susah nak jumpa dah air botol tu..seronok sangat time tu..budak2 la katakan..kami adik beradik mandi pakai seluar pendek jer..baju tak pakai..huhuhu..masa tu sekolah rendah lagi..full stop.dah takle citer bebanyak..ngee..

ni pic jenjalan ari tu..


time kenduri

tepian pantai..cantik kan awan tu..berkepul2...

maisarah & mastura

adik bongu..kurus dan tinggi dari saya

abaikan khemah dan ampaian tu yer..sila lihat saya dan pokok2 tu..

p/s:lihat muka saya yang bertompok2 tu..bila la nak elok..kenduri nak dekat dah...

No comments: