Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, February 12, 2010

~faciaL~

semalam saya dan zaimah ada appt ngan akak kat plaza pantai..kitaorng nak wat facial..dua2 first time wat facial nie..mulut saya la paling banyak bunyi + tanyer macam2..pengalaman pertama wat facial memang menakutkan saya..mulut saya tak berhenti tanya itu dan ini...

mula2 die basuh muka tu memang best la..masuk part picit memicit...saya takle henti menjerit...adoi...!!!adoi....!!!sakitla kak.............huhu..meleleh air mata..........sadis.........hakhak...malu jerk..zaimah kat sebelah rilek jer..takla jerit cam saya...hahaha..malu...

lepas tu ,part yang paling sakit...tataula nama dia ape..tapi die ada letak satu machine kat muka...gerak2 kat sekitar muka..nak bagi mati jerawat..bunyi machine tu teramatla scary...dan teramatla sakit bila kene jerawat2 saya ni....saya sampai tahap angkat kaki(maser tu baring kan)..dan jerit...akak....tak tahan...sakit.........!!!!teros kakak tu stop....hahahaha.............

n last wat mask kat muka...best...sejuk jer...tapi letih badan kene baring lelama...naseb past bangun tu akak urut kat bahu n blakang..lagi satu masa wat facial nie ada urut mata..kening..kepala..dan bahu...best....

skang nie kene wat lagi 1 jer lagi facial..sebab amek pakej..pastu teros amek pakej bridal untuk memanjakan badan plak........

No comments: