Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, December 22, 2009

YES

YES
stand for YEAR END SALE..

ahad lepas tunang ambik saya bawak balik KL, so balik tu g lagi Mid valey..bli barang2 hantaran lagi..saya bli set tali pinggang+dompet, hubby bli set make up n handbag untuk saya..memang giler orang shoping. takot tengok manusia yang terlalu ramai macam semut. tujuan saya taknak beli benda merapu saya bli barang yang penting jer. tapi tak semua ada potongan harga..

nak tau tak nak dekat 1 jam dok pilih barang2 make up..ehee..saya bli elianto nye produk..saya kan tak tau nak bermakeup2 nie..so lama la kat situ..pilih2....tunang saya tengok resit..terkezut..!mana tak terkezut barang kecik2 jer..dah sampai ratusan..naseb saya nie tak pandai nak berhias sangat..kalo tak duit saya kat alat make up dah berapa..huhuhu..so tu kan hantaran hubby pada saya..dia la kene bayar..huahuahua..tedy bear pon dapat coz cristmas nye promosi.tapi harga fix takda potongan pon..

kalau nak membeli belah time ni la..ermm..ngah fikir2 apa lagi yang tak bli..???????

No comments: