Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, December 23, 2009

rase nak gelabah jer......adoi..

salam..

tadi baca blog sorang kawan..namanya atiqah, saya panggil kak tiqah..dia dah wat persiapan perkahwinan, tapi saya tidak, kenduri saya insyaallah 3hb 4 2010...

yang dah bli hanya paper bag, bekas gula2, dan bunga telor...
catering tak confirm lagi sepatotnya dah, tapi g kenduri kawan yang amek catering ari tu cam tak sedap jer makanan dia,so saya cancel dah..hujung miggu nie nak g jumpe sorang kakak tu,nak rase tester dia, dah deal lauk yang kitaorang nak, satu kepala dapat 7.80sen...mahal..murah lagi RZ tapi tak sedap..caner..

khemah bapa saya yang handle, untuk jimatkan kos, kalo ada rezeki dapatla separuh harga..kalo tak ambik jer kat Nilai tu, satu khemah 250..

mak andam dah ada, tapi tak g test baju lagi..kawan mak,butik dia kat seremban..huhu..jauh jugak tu...

lagi aper yer..hantaran akan dibuat sebulan sebelum majlis kot..ikot ske jerk..eheee..

photographer-free
lauk pengantin-kawan2 mak handle
pengapit-belom cari lagi
door gift-hanya kawan yang rapat dapat eheee..berkat ofkos semua dapat, guna beg yang sama cuma isi lain2...

ermm..pesan abah...buat yang termampu jer..jangan sampai berhutang, nanti lepas kahwin kami berdua jugak yang susah...so takleh nak req yang advance sangat..ikot kemampuan..nak kenduri sekejap jer..khemah,pelamin semua tu sementara jer..kita yang keluar duit nie kene fikir selepas kenduri tu...so jangan membazir..saya akan cuba..insyaallah...

No comments: