Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Monday, September 14, 2009

~jaLan2 di Shah ALAM~



ermmm..
nak menulis tapi tepon sebelah aku ni asik berbunyik jer...
saper punye keje ntah bg kat cust, CSM la..
kalo nak tanye update, call la center...
sabo jerlaaa...

ehem2..tukar citer lain plak..
sabtu lepas g jalan2 membeli barang2 untuk pertunangan aku.............
ehe..aku nak BertunanG...??
betul la tu..
mula2 tak jadik kan..
pastu jadik plak.....

erMm..sabtu tu aku g la membeli barang untuk gubah hantaran nanti...
ngan barang2nyer skalik...
mmg penat giler...........
mula2 start kat Plaza Alam Sentral....
2jam kat ctu..memilih segala barang2 tuk menghias n mengubahnyer..
pening aku dibuatnye...
pastu nak carik bunga2 plastik nak wat tambah kat hantaran nanti..

destinasi kedua ole2 seksyen 18...
ermmm..kat situ bli bunga, anak tudung ngan kasut...
pastu jalan2 tgok2 kot2 ader barang nak di bli lagi..
carik kedai kain ela..takder..
so g la plak PKNS...

PkNS destnasi ketiga
carik2 takder gak kedai kain ela....
jumpa songkok baldu..
bli tuk abang cyg..
g menerjun ker SACC Mall plak...
aku time tu dah tak larat sangat......
mase tu dah pukul 4.30 kalo tak silap..
masok Gulati's Silk House..
aku salah kedai..
punyer la mahal kain2 die..
dah takder gak................

patah balik g Plaza Alam sentraL........
kan ader kain kat situ..
aku masok teros tuju kat kain LaCe n Satin..
pilih2 color suruh akak tu potong..
memang dah tak larat sangat time tu..
pastu ingat nak buka foodcourt ats dalam plaza tu..
tapi tak bukak..so terpaksala carik destinasi berbuka plak..

destinasi yang ke berapa plak..
aku g balik kat Ole2 seksyen 18..
nak makan kat Pak Li Kopitiam..
ermm..dah duduk nie kat meja dia..
mase tu pukul 645pm...
last2 pompuan tu cakap takle duk meja yang tiga tu..
kalo nak duduk kene 6orang..
die suruh duk tempat lain..
aku tanak la coz kerusi die yang lain semua takle bersandar..
aku mintak la dorang asing2kan meja tu..
aku nak 1 meja..yang lebih tu bleh duk 4org..
die ckp tak boleh jugak..
last2 pakwe aku ajak kuar..
makan kat tempat lain...
ader die bleh kate TAk BoLEh kat cusTomer..???
saBo jer lah.....

last2 kiterorang berdua g makan kat restoran SRi Bunga sek 18 gak..
orang pon dah ramai...
masa buka dapat minum air jer..
makanan tak ciap lagik..
takperlah at least dapat makan jugak akhirnya..............


2 comments:

Anonymous said...

Asslamulaikum....
Kecian Aweks aku nie, penat yer....
Biasala tue, tapi puas kan dapat mkn...
minum pun xbenti-benti hehehe... abis air tembikai tu separuh.. nasik belum sampai lagi.....air da nak abis hehehe...

MiA said...

dear pakweku yang sejati :
jangan ar bocorkan rahsia tu..........
adoyai...malu la saya..
huhuhu..