Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Friday, September 18, 2009

~berbuka ngan Miss Jane, Incik Red n Shabani~

rabu lepas aku berbuka di luar..
wat pertama kalinye berbuka ngan kawan..
berbuka plak ngan orang yang tak pernah jumpe..
just ber 'ym'...
memang tak penah tengok muka..
tempat yang dipilih kat ayam golek depan umah jer..
dekat..senang..

erMmm..balik keje tu terus g booking meja..
n wat order makanan tuk berbuka..
pastu balik umah terus solat..
n then ciapkan kek batik..
pakwa aku suruh wat tuk majlis buka pose die kat opis sok(khamis)..
so aku watkan la..
maen wat jer..tak rase pon..ari ni die bgtau kek batik laku(masok bakol angkat sendirik)..
ngEeeee..die pon tak sempat nak merasa..
cian..takper2 nanti aku wat lagi..

so sambung citer berbuka tadi..
aku ngan mek kuar umah kul 7..
sampai kat saner giler ramai orang..
penuh...sesak....!
ermm..tak lama pastu pon azan....
so aktiviti makan pon bermula..
makanan yang di order biase2 jer..
ayam golek tu dah wajib+tomyam poktek+kailan ikan masin..
simple..banyak2 nanti tak habis..
tu pon tapau aym tu..tak habis gak..
erMmm..seronok gak berborak ngan incik red yang loqlaq tu..
asek gelak jer....
yang paling best incik red yang belanja..
dalam kul 8 dah gerak balik..solat2...
huhu..

p/s:pic takder coz segan nak bergambar, ramai sangat kat ctu.. :)

2 comments:

..::jane doe::.. said...

patotnye kiter snap pic die disamping cik ixora die tu kan.kasi forward seantero noc..kuikui

MiA said...

dear Miss Jane: tui tu..mu pong tak ingatkan kawe..hehe..