Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Tuesday, May 25, 2010

~tanpa mInyak angin~

semalam saya tak sentuh pon minyak angin...macam tak caya jerk..walapon alahan melanda diriku...hukhuk...saya cuba untuk tidak bergantung pada minyak angin saya..minyak yu yee cap limau..ehee...

tapi petang semalam muntah jugak akhirnya di opis dan jugak di rumah..yang kat rumah paling terok..rase nak terkeluar semua isik perot..padahal makan nasik pon tidak..roti jerk yang mampu saya telan...erMmm..takper2...cuba bertahan..mak Kata jangan layan sangat alahan tu...tapi kadang2 tak terlayan saya dibuatnya...kepala kerap jer rase pening...macam ada darah tinggi...tapi bila ditanya doktor, itu perkara biasa..

semalam teringin mau makan char keaw teaw tapi tak kesampaian yang dapat hanya keaw teaw kerang yang tak sedap...hukhuk...makan ajer la..sebab perot lapar...lepas makan tak sampai setengah jam dah tido....ingat nak baring2 tapi terlelap teros...

erMmm..hari ni macam mana pulak la alahan saya...hari2 lain..tapi yang pasti tak pernah hilang..huhuhu..

No comments: