Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Wednesday, May 5, 2010

~fenin-fening+meloya~

hari ni baru stat keje..dah 2 hari mc(satu hari di hospital satu hari di rumah)

ari tu saya cakap nak bercerita tentang kenduri kahwin kan..emmm..tapi tak terdaya la menulis..

saya up sikit la..terus ke cerita lain..perubahan yang berlaku dalam hidup saya nie..
starting on monday genapla baby saya 4 minggu 5 hari..sama hari dengan jumlah hari saya berkahwin..betul ke saya cakap nie..ntahla..dah lama tak menulis..ayat dah tunggang terbalik..

seharian di PPUM dari pukul 0800..saya mengalami pendarahan tanpa henti starting on 22/4,so saya terpaksa dirujuk pakar..
mula2 amik tekanan darah,suhu badan kemudian keluar..kemudian panggil balik,chek darah n urine plak..tunggu result 2hrs,
dari pukul 9..pukul 4 baru jumpa DR..tersangatla menguji kesabaran..saya sampai nak sign form untuk discharge..barulah DR sampai..pastu kene check dekat dalam serviks..memang ada pendarahan..tapi baby still there...

baby tersangatla kecik..baru lg kan..scan pun dibuat di 'bawah' bukan di perot..aihh...malu toksah cakapla..dahla dr. lelaki..semuanya DR. Import,sepatah haram tak tau malay..sangatla susah untuk saya berkomunikasi dengan mereka..

dua minggu lagi saya kne follow up semula dan scan lagi..first pregnancy memang camtu..kene jaga lebih sikit..DR banyak bg nasihat..tak boleh terlalu bergerak dan buat kerja berat..hopefully semua akan okey..amin....

aihh..pening2 dan loya nie tolongla kurang..saya tak larat berkeadaan macam nie...

No comments: