Lilypie First Birthday tickers

Lilypie - Personal pictureLilypie Second Birthday tickers

Sunday, August 16, 2009

~sabtu n Ahad maSa diisi ngan baek~

ari sabtu aku kuar ngan buah hatiku...
g shah alam jalan2....
mase kuar tu dah kul 2 kot..
sampai2 jer req kat cayang nak makan...
lapar sangat...
cayang advice nak makan kat nasik ayam Pak Mal or kat seksyen 2..
coz seksyen 2 ader ABC..
tapi ABC tu dh selalu makan..
aku pon pilih nak makan nasik Ayam Pak Mal...
sedap2...lain darik yang lain..
kalo korang datang shah alam, tryla...
pas kenyang kiteroang g Plaza Alam senTral...
jalan2 la..carik skin laptop, mouse..
tapi bli mouse jerk, coz skin laptop leceh nak pasang..
last2 tak bli..ehe..
pusing2....ader event mase tu..layan badut wat magiC..
magiC la sangat..huhuhu..
dah petang..nak balekla..
tapi kan perot tetibe lapar balik..
cayang tak kisah..tak marah pon..
die bawak g seksyen 2..
makan lagik...hehehe...
aku order keaw teaw goreng basah ader udang besar2..
ngan ABC special.............
ermmm..kenyang sangat mase tu...........
maner tak bertambah naek badan nie..
asik mkn je kan..
dah selera nak wat camner..mase sihat ni nak makan..
dah sakit nanti, macam2 tak bleh makan..
kan kawan2....heheeh..

hari ahd plak..
bangun lewat...
besalah hari cuti..kene rehat...
ehe...rehat puas2.....

layan Tv, bukak tenet...chat ngan kawan2....
tengahari aku masak..sorang2 jerk kat umah..
tapi layan jer masak..coz aku ske masak..
masak sambal tumis sardin jerk taruk kentang..
Miss Jane keje, petang baru balIk...
aku makan lunch sorang2..
bosannya hidup...
erMmm..ni la kite kene lalui...
die ader laluan yang kene tempuh..
sebelom sampai kat kedudukan selesa...

pas makan tengok tv lagik, chat..wat perkara yang same tapi berbeza2..
dh petang ckit aku wat kek batik...
erMm..dah lame tak wat..last wat mase kat umah maK...
sok nak bawaK g opiS..jamU kawan2 makan..
hope dorang ske..budak umah pon makan dah tadik..

nI jelah cerita untuk hari ni dan Semalam..
nak upload pic malas...
layan jer luahan ni yer...
cam ader jer orang bace blog aku nie..
perasan jer kan..hehehe..
erMM..seronok senarnye bila dapat meluahkan persaan nie..
dapat berkongsi cerita..
tapi tak semua cerita boleh di blogkan...
huhuhu...



3 comments:

❀aRaBeLLa❀ said...

salam.lawat blog ..hehe
keje TM gak ke ?
btw ade satu kedai nasi ayam best baru bukak kat k.jaya nih..nama kedainye Periuk Besar dekat dgn Kelana Mall..mmg terbaek!!!

❀aRaBeLLa❀ said...

salam.lawat blog ..hehe
keje TM gak ke ?
btw ade satu kedai nasi ayam best baru bukak kat k.jaya nih..nama kedainye Periuk Besar dekat dgn Kelana Mall..mmg terbaek!!!

MiA said...

salam...
tq coz bace blog saya.....
yup TM gak kawaN Miss Jane..

ermmm..kedai Periuk Besar???
naMa pon dah speciaL..
mesti BesT..
i wIll try...

terima Kaseh sekali lagik..
coz sudi comment..:)